poniedziałek, 1 września 2008

Na wstęp

No dobra, bez zbędnego, przydługiego wstępu napiszę co i jak. Zacznę od tego, że blog zakładam po to by móc przekonać się jak są odbierane moje autorskie prace. Więc, dodaję dla mniej zorientowanych, proszę przede wszystkim o zamieszczanie komentarzy. To się głównie dla mnie liczy, a to raczej naprawdę niewiele. Żeby nie było, nie powinny one być w stylu "spoko" i "opowiadanko fajne, zajrzyj na mojego bloga", znacznie bardziej cenię opinie w jakiś sposób konstruktywne, choćby i krytyczne.  Prace zamieszczam jak je tylko napiszę, co robić mam nadzieję będę często. Na adres redigost@wp.pl proszę wysyłać, o ile takie są,  opinie i krytyczne uwagi dotyczące samego blogu. Serdecznie zapraszam i życzę miłego czytania.

1 komentarz:

Marcin pisze...

Siemka


Wiesz, mam bloga psychologicznego i chetnie wymienie sie z Toba linkami

Tylko musisz dodac linki u siebie na blogiu

Jesli sie zdecydujesz na wymiane toodpowiedz u mnie na blogu, albo napisz na maila

integralny@gmail.com

pozdrawiam serdecznie


www.psychika.net - tak brzmi adres mojego bloga